RODEN/TOLBERT - Het financieel debacle rond het faillissement twee jaar geleden van Timmerfabriek Barsema, onderdeel van werkvoorzieningschap Novatec in Tolbert, wordt steeds groter van omvang. Raadslid Pierre Baas (fractie Lijst Groen Noordenveld) beet zich de afgelopen tijd vast in de materie. Hij becijfert de verliezen, die voor rekening komen van de vijf aangesloten gemeenten in het Westerkwartier en Noordenveld, nu al op een slordige 6 miljoen euro.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10461893.ece/'Debacle-Barsema-loopt-op-tot-6-miljoen'
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10461893.ece/'Debacle-Barsema-loopt-op-tot-6-miljoen'