zondag 15 september 2013

Auto brandt na plofkraak Stad

GRONINGEN - Aan de Stoepemaheerd in Groningen is zondagmorgen vroeg een plofkraak geweest. De daders gebruikten een auto om de pinautomaat te vernielen. De wagen vatte vlam, de brandweer is uitgerukt om het vuur te blussen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10461413.ece/Auto-brandt-na-plofkraak-Stad