zondag 15 september 2013

Assenaar even niet meer welkom in Groningen

GRONINGEN - Een 19-jarige Asenaar is zondagmorgen vroeg in de Gelkingestraat in Groningen in de boeien geslagen. De man gedroeg zich agressief en moest door meerdere personen in bedwang worden gehouden. Zijn boosheid werd veroorzaakt doordat hem de toegang tot een horecagelegenheid was ontzegd. Toen hij surveillerende agenten in de gaten kreeg, begon hij naar ze te schreeuwen. Ondanks meerdere waarschuwingen ging de Assenaar door met zijn verbale geweld. De 19-jarige werd aangehouden en meegenomen naar het politiebureau. Hij kreeg twee bekeuringen uitgereikt. Ook kreeg de jongeman een ontzegging voor de binnenstad van Groningen uitgereikt.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10461823.ece/Assenaar-even-niet-meer-welkom-in-Groningen