BEDUM - De eind mei opgestapte fractievoorzitter Annemarie Heite van GemeenteBelangen Bedum (GB) blijft namens deze lokale groepering actief in de gemeenteraad. Dat is de uitkomst van gesprekken die Heite de afgelopen twee weken voerde met de fractie. Heite is als fractievoorzitter intussen opgevolgd door Martin Broekmans.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10475733.ece/Annemarie-Heite-nog-half-jaar-door-in-Bedumer-raad
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10475733.ece/Annemarie-Heite-nog-half-jaar-door-in-Bedumer-raad