donderdag 15 augustus 2013

Zwembad Scharlakenhof nu echt van stichting

HAREN - Met de ondertekening van een reeks documenten heeft de stichting Exploitatie Zwemcomplex Scharlakenhof in Haren vanochtend officieel het beheer van het zwembad van de gemeente Haren overgenomen. Het bad moet na asbestsanering en een grote opknapbeurt medio december weer open gaan.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10369563.ece/Zwembad-Scharlakenhof-nu-echt-van-stichting