Een zorginstelling in de Antillenstraat in Groningen is vrijdag volledig ontruimd nadat twee keer op het pand was geschoten. Onbekenden vuurden woensdag kogels af op een van de wooneenheden. Een week eerder gebeurde dat ook. Niemand raakte gewond. De 29 jongeren die er wonen zijn tijdelijk elders ondergebracht.
via http://goo.gl/AFwU2o