dinsdag 6 augustus 2013

Winsum pakt illegaal parkeren bij Viboa-terrein aan

WINSUM - De gemeente Winsum gaat het illegaal parkeren rondom het terrein van de voetbalvereniging Viboa aanpakken. In de persoon van Wiebe Stoppels is deze week een buitengewone opsporingsambtenaar (boa) in dienst getreden van de gemeente. Hij gaat automobilisten die illegaal parkeren bij het Viboa-terrein eerst waarschuwen. Bij een volgende overtreding wordt verbaliserend opgetreden, waarschuwt de gemeente.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10343073.ece/Winsum-pakt-illegaal-parkeren-bij-Viboa-terrein-aan