vrijdag 16 augustus 2013

Winschoters op leeftijd willen weer bingoën

WINSCHOTEN - Bewoners van de aanleunwoningen bij het zorgcentrum Vondelhuys in Winschoten zijn boos. Ze mogen niet meer meedoen aan grootschalige activiteiten in de centrale zaal van dat Vondelhuys, zoals bingo en sjoelen.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10370723.ece/Winschoters-op-leeftijd-willen-weer-bingo%C3%ABn