maandag 5 augustus 2013

Waterleiding knapt bij Laboratorium voor Infectieziekten Groningen

GRONINGEN - Bij het Laboratorium voor Infectieziekten (LVI) is afgelopen weekend een waterleiding gesprongen. Daardoor ontstond schade aan het infectielab. Maar het bewakingssysteem is nooit in gevaar geweest, geeft bestuurder Harjan van Dam van de Noordelijk Laboratorium Groep aan. LVI is daar een onderdeel van.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10338933.ece/Waterleiding-knapt-bij-Laboratorium-voor-Infectieziekten-Groningen