dinsdag 13 augustus 2013

Vrouw (38) slaat in Tolbert autoruit in

TOLBERT - Een 38-jarige inwoonster van Tolbert sloeg maandagnacht op De Eekholt in haar woonplaats de ruit van een geparkeerde auto in. Bij het verrichten van deze daad verkeerde de vrouw onder invloed van alcohol. Ze is ter plekke ingerekend door de politie en ingesloten in een cel. De eigenaar van de auto deed aangifte.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10363313.ece/Vrouw-%2838%29-slaat-in-Tolbert-autoruit-in