woensdag 14 augustus 2013

Vlag in top, vlag halfstok

GRONINGEN - De vlaggen op de gebouwen van de gemeente Groningen wapperen vandaag in de top en vrijdag hangen ze halfstok. Vandaag worden de vlaggen in de top gehesen vanwege het formele einde van de Tweede Wereldoorlog op 15 augustus 1945. Vrijdag hangen de vlaggen in het hele land halfstok in verband met de begrafenis van Prins Friso die maandag overleed.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10367093.ece/Vlag-in-top%2C-vlag-halfstok