GRONINGEN - De straatverlichting in grote delen van de stad Groningen is in de nacht van dinsdag op woensdag alsnog met de hand aangezet. Het was in veel straten urenlang donker omdat de automatische lichtschakelaar kapot was. In afwachting van een nieuwe schakelaar bleef het licht vanmorgen branden. Als er vanavond nog steeds geen nieuwe schakelaar is, worden de lampen morgen met de hand uitgeschakeld.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10366743.ece/Straatlampen-Groningen-met-de-hand-bediend
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10366743.ece/Straatlampen-Groningen-met-de-hand-bediend