GRONINGEN - De Stadspartij wil opheldering van het stadsbestuur over het voorgenomen vertrek van Essent uit Groningen. Zoals gemeld hevelt het energiebedrijf het werk over naar Zwolle. De circa 200 meewerkers kunnen mee.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10367143.ece/Stadspartij-wil-naad-van-de-kous-over-Essent
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10367143.ece/Stadspartij-wil-naad-van-de-kous-over-Essent