GRONINGEN - Een knotsgek begin van de week had Pieter van der Bij uit Groningen. Hij maakte maandagavond een fraaie foto van het onweer boven het markante DUO-gebouw in zijn woonplaats.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10357093.ece/Stadjer-Pieter-van-der-Bij-schoot-fraaie-onweersfoto
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10357093.ece/Stadjer-Pieter-van-der-Bij-schoot-fraaie-onweersfoto