dinsdag 13 augustus 2013

Staatsbosbeheer wil oehoe vangen

Staatsbosbeheer gaat proberen de jonge oehoe te vangen, die rondvliegt aan de zuidkant van het Lauwersmeer in Groningen. „Maar het vangen is geen doel op zich, als het niet lukt laten we hem met rust”, aldus de organisatie dinsdag.









via http://goo.gl/5qJWQ5