woensdag 7 augustus 2013

Staatsbosbeheer kapt zieke essen in Ten Boersterbos

TEN BOER - Staatsbosbeheer begint volgende week met de kap van zieke essen in het Ten Boersterbos. Het gaat in totaal om 7 hectare.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10347663.ece/Staatsbosbeheer-kapt-zieke-essen-in-Ten-Boersterbos