vrijdag 16 augustus 2013

Oversteken in centrum Hoogeveen drama voor ouderen

HOOGEVEEN - Nu het asfalt en daarmee ook het zebrapad zijn verwijderd op Het Kruis in Hoogeveen is oversteken daar niet zonder risico.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10374053.ece/Oversteken-in-centrum-Hoogeveen-drama-voor-ouderen