LAUWERSMEER - Staatsbosbeheer waarschuwt bezoekers van het natuurgebied Lauwersmeer om uit de buurt te blijven van een oehoe. Het zou gaan om een jong exemplaar dat de afgelopen week twee mensen heeft belaagd.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10353243.ece/Oehoe-alert-in-Lauwersmeergebied
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10353243.ece/Oehoe-alert-in-Lauwersmeergebied