woensdag 7 augustus 2013

Novo opent nieuw behandelcentrum

GRONINGEN - De Raad van Bestuur van Novo wil de opgedoekte instelling in Onnen op een andere locatie heropenen. De vestiging raakte in opspraak doordat een 44-jarige zwakbegaafde cliƫnte vorig jaar stierf nadat zij door vier medewerkers in bedwang werd gehouden.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10345413.ece/Novo-opent-nieuw-behandelcentrum