GRONINGEN Een locatie van zorginstelling NOVO aan de Antillenstraat in Groningen is donderdagmorgen vroeg beschoten. In het raam van een van de studio's zit een kogelgat. "Gelukkig was daar niemand thuis", zegt divisiemanager Rik Bakker. De 35 gehandicapte bewoners van het gebouw zijn gisteren ergens anders ondergebracht. De politie gaat ervan uit dat het schot niet gericht is tegen de instelling, maar was bedoeld voor een van de bewoners. Eerder deze maand was er ook al eens geschoten.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10371763.ece/NOVO-locatie-beschoten
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10371763.ece/NOVO-locatie-beschoten