STADSKANAAL - Een mooie hoge waterzuil, met krachtige, hoogopspattende waterdrupppels. Daar gaat het om bij het NK bommetje in Stadskanaal. Maar al het enthousiasme van de vele vrijwilligers kan niet verhullen dat het ooit gevierde evenement veel van zijn glans heeft verloren. De twaalfde editie is vooral een plaatselijk feestje.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10377803.ece/NK-bommetje%3A-Nu-echt-van-ons
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10377803.ece/NK-bommetje%3A-Nu-echt-van-ons