Groningen
zaterdag 17 augustus 2013
'NAM moet beter communiceren over schadeklachten aardbevingen'
Gedupeerden in het aardbevingsgebied in Noord-Groningen moeten een beter inzicht krijgen in de voortgang van hun afhandeling van hun klachten. ...
via
http://goo.gl/nwuFWD
Nieuwere post
Oudere post
Homepage