zaterdag 17 augustus 2013

'NAM moet beter communiceren over schadeklachten aardbevingen'

Gedupeerden in het aardbevingsgebied in Noord-Groningen moeten een beter inzicht krijgen in de voortgang van hun afhandeling van hun klachten. ...



via http://goo.gl/nwuFWD