GRONINGEN - Veel treinreizigers uit Leeuwarden en Veendam moeten op het Hoofdstation in Groningen 's avonds lang wachten als ze door willen reizen naar Delfzijl. De aansluiting is erg slecht. Dat zegt GroenLinks Statenlid Harrie Miedema. Hij wil dat Gedeputeerde Staten daar iets aan doen voor de dienstregeling van volgend jaar.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10370563.ece/Lang-wachten-op-trein-naar-Delfzijl
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10370563.ece/Lang-wachten-op-trein-naar-Delfzijl