GRONINGEN - Stagnatie in de ontwikkeling van het Oosterhamriktracé kost de gemeente Groningen tussen de 6 en 8 miljoen euro. Het grootste deel van het tekort komt omdat woningcorporatie Nijestee afziet van geplande woningbouw in het gebied en dus geen grond koopt van de gemeente.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10371593.ece/Groningen-verliest-miljoenen-op-Oosterhamriktrac%C3%A9
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10371593.ece/Groningen-verliest-miljoenen-op-Oosterhamriktrac%C3%A9