donderdag 8 augustus 2013

Gaslek bij Onderdendam gedicht

ONDERDENDAM - Een bermmaaier heeft donderdagmorgen aan de Stadsweg bij Onderdendam een gaslek veroorzaakt. De bestuurder raakte een gaskastje doordat hij vermoedelijk door het hoge bermgras het kastje niet had gezien. Netbeheerder Enexis heeft het lek gerepareerd. De weg was tijdelijk voor het verkeer gestremd. Omwonenden zijn over het voorval ingelicht. Niemand hoefde te worden geƫvacueerd.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10350253.ece/Gaslek-bij-Onderdendam-gedicht