donderdag 8 augustus 2013

Friezen en Groningers op pad voor waddengebied

ZOUTKAMP - Een kleine armada vertrekt donderdag uit de haven van Zoutkamp om reclame te maken voor het Fries-Groningse waddengebied. Eerst wordt Groningen aangedaan, vervolgens gaat de reis richting Leer. Daar maken de schepen vanaf vrijdag hun opwachting bij het tweejaarlijkse Schipper Klottje festival in de oude binnenstadshaven van Leer.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10349003.ece/Friezen-en-Groningers-op-pad-voor-waddengebied