GRONINGEN - Een feest in het Stadspark in Groningen is vrijdagnacht uit de hand gelopen. De 1000 bezoekers waren boos dat de topact Gyptian niet kwam opdagen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10355503.ece/Feest-in-Stadspark-Groningen-escaleert
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10355503.ece/Feest-in-Stadspark-Groningen-escaleert