zaterdag 10 augustus 2013

Feest in park ecaleert

Een feest in het Stadspark in Groningen is vrijdagnacht uit de hand gelopen. De 1000 bezoekers waren boos dat de topact Gyptian niet kwam opdagen.









via http://goo.gl/v7hkOn