Groningen
zaterdag 10 augustus 2013
Feest in Groningen loopt uit de hand na wegblijven topact
Een feest in het Stadspark in Groningen is vrijdagnacht uit de hand gelopen. De 1000 bezoekers waren boos dat de topact Gyptian niet kwam ...
via
http://goo.gl/1X7Rxv
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen