dinsdag 13 augustus 2013

Familie zegt vertrouwen op in bestuur Novo

GRONINGEN - De centrale familieraad heeft het vertrouwen opgezegd in de Raad van Bestuur (RvB) van Novo. Zij acht die 'niet in staat haar familieleden in instellingen kwalitatief voldoende en veilige zorg te bieden'.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10364043.ece/Familie-zegt-vertrouwen-op-in-bestuur-Novo