GRONINGEN - Het energieconcern Essent vertrekt uit Groningen. Vermoedelijk al in december sluit de vestiging en wordt het werk overgeheveld naar Zwolle. De ruim tweehonderd werknemers in Groningen kunnen in principe meeverhuizen.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10355183.ece/Essent-weg-uit-Groningen
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10355183.ece/Essent-weg-uit-Groningen