VLAGTWEDDE - Hendrik Wesseling heeft zijn eerste nacht op het dak van uitgaansgelegenheid Zaal 12 in Vlagtwedde er op zitten. "En die verliep prima, het weer was rustig. Geslapen heb ik niet, dat is ook niet de bedoeling."
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10346243.ece/Eerste-nacht-van-Dakzitter-Vlagtwedde-zit-er-op
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10346243.ece/Eerste-nacht-van-Dakzitter-Vlagtwedde-zit-er-op