zondag 11 augustus 2013

Dumpers met zand over bedrijventerrein De Hoogte

GRONINGEN - Tractors met karren vol zand rijden vanaf maandag af en aan over bedrijventerrein De Hoogte. Ze komen de ondergrond brengen van de nieuwe brug en het viaduct voor de Noordzeebrug.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10357153.ece/Dumpers-met-zand-over-bedrijventerrein-De-Hoogte