zaterdag 17 augustus 2013

'Betere communicatie bevingen'

Gedupeerden in het aardbevingsgebied in Noord-Groningen moeten een beter inzicht krijgen in de voortgang van hun afhandeling van hun klachten. Via een geautomatiseerd systeem op internet kunnen zo op de hoogte blijven van hun dossier, zei Leendert Klaassen, de onafhankelijke ombudsman voor de schade-afhandeling door de gaswinning, zaterdag in het Radio 1 Journaal.













via http://goo.gl/I6Jva5