vrijdag 16 augustus 2013

Bestuurder klem na botsing

STADSKANAAL - De bestuurder van een 45-kilometer auto zat vrijdagmiddag in Stadskanaal klem in zijn wagen na een aanrijding. De man botste om onduidelijke redenen tegen een wegversmalling in de Burgemeester Reijndersstraat en kon vervolgens niet uit zijn wagentje komen. Door de klap van de botsing was het portier ontzet. De brandweer moest er aan te pas komen om de man te bevrijden. De bestuurder en zijn bijrijder liepen bij de aanrijding geen verwondingen op.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10373913.ece/Bestuurder-klem-na-botsing