zaterdag 17 augustus 2013

Bestelbus ziet fietsers over het hoofd

BLIJHAM - Twee fietsers die zaterdagmiddag bij het viaduct in Blijham op de kruising van het fietspad langs de Hoofdweg reden, werden aangereden door de bestuurder van een bestelbus. De man had het duo vermoedelijk niet gezien. Een van de fietsers werd naar het ziekenhuis gebracht met onbekende verwondingen. De bestuurder van de bestelbus liep geen letsel op.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10377213.ece/Bestelbus-ziet-fietsers-over-het-hoofd