GRIJPSKERK - De twee personen die februari vorig jaar de brand ontdekten waardoor het bedrijfsverzamelgebouw van transportondernemer Fré Oosterhof in Grijpskerk werd verwoest, verbleven hier die nacht illegaal. Dat bevestigt burgemeester Bert Swart van Zuidhorn (foto). De gedupeerde pandeigenaar Oosterhof wist naar eigen zeggen niks van de illegale bewoning door een van zijn tien huurders. "De man woont in Groningen en niet bij ons."
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10355043.ece/Afgebrand-pand-Grijpskerk-illegaal-bewoond
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10355043.ece/Afgebrand-pand-Grijpskerk-illegaal-bewoond