dinsdag 6 augustus 2013

Aantal zelfdodingen in stad neemt af

GRONINGEN - Het aantal zelfdodingen in de stad is in 2012 met vijf afgenomen. In 2011 benamen 28 mensen zich het leven. Een jaar later ging het om 23. Al jaren ligt het landelijk gemiddelde op negen zelfmoorden op de 100.000 inwoners. In het noorden ligt het gemiddeld op ongeveer tien op de 100.000. Dat verschil is nu iets kleiner: het landelijke aantal zelfdodingen nam met zes procent toe tot 1753.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10344693.ece/Aantal-zelfdodingen-in-stad-neemt-af