FARMSUM - 25 ton graan in een graandrogerij in Farmsum moet door de brand als verloren worden beschouwd. De brandweer is sinds zaterdagochtend bezig met het blussen van de brand in de loods aan de Loodweg.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10378113.ece/25-ton-graan-verloren-door-brand-in-Farmsum-
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10378113.ece/25-ton-graan-verloren-door-brand-in-Farmsum-