BAD NIEUWESCHANS - Het driedaagse Keltisch Midzomerfestival wordt dit weekend voor de zevende keer gehouden in Bad Nieuweschans. Een heilig getal, maar ook een spannend getal. Want voor het eerst heeft Folkband Rapalje, ooit initiatiefnemer, geen enkele bemoeienis met het Midzomerfeest. Rapalje organiseerde zijn eigen feest in Groningen, omdat de regels in Bad Nieuweschans volgens de groep te streng waren. Als bezoeker merkte je daar dit weekend niets van.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10255043.ece/Zevende-Keltisch-Midzomerfeest-in-Bad-Nieuweschans
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10255043.ece/Zevende-Keltisch-Midzomerfeest-in-Bad-Nieuweschans