zondag 14 juli 2013

Visparadijs in Winschoten uitgebaggerd

WINSCHOTEN - Tussen de Burgemeester Schönfeldsingel en de Rembrandtlaan in Winschoten ligt een stil watertje waar in de zomer veel wordt gevist en in de winter geschaatst. Het is een zijarm van De Rensel, zoals het water in de Winschoter haven heet.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10276863.ece/Visparadijs-in-Winschoten-uitgebaggerd