zondag 7 juli 2013

'Vloot vergrijst want geen wifi op het water'

LAUWERSOOG - Nee, je struikelt er niet over, maar ze zijn er onmiskenbaar: verwaarloosde boten en bootjes. Ze liggen verlaten aan de steigers in jachthavens te dobberen en te wachten op een oplossing.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10257653.ece/'Vloot-vergrijst-want-geen-wifi-op-het-water'