maandag 15 juli 2013

Veel minder bijensterfte dit jaar

ASSEN/GRONINGEN - De bijensterfte neemt af. Is het jarenlang zo geweest dat een kwart van alle bijenvolken stierf in de winter, de gemiddelde landelijke bijensterfte ligt nu met 8 procent veel lager. Dat blijkt uit gegevens van de Nederlandse BijenhoudersVereniging (NBV).



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10278833.ece/Veel-minder-bijensterfte-dit-jaar