GRONINGEN - De nieuwe koers voor het Groninger Forum kan rekenen op steun van B en W. "Wij hebben veel waardering voor de letterlijk en figuurlijk grotere plek voor commercie in het Forum", zegt het stadbestuur in een brief aan de raad.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10286133.ece/Stadsbestuur-blij-met-nieuwe-koers-Forum
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10286133.ece/Stadsbestuur-blij-met-nieuwe-koers-Forum