zaterdag 6 juli 2013

SP-norm levert weinig op

GRONINGEN - De roep van de SP in Groninger gemeenteraad om directeuren en bestuurders van door de gemeente gesubsidieerde instellingen niet meer te laten verdienen dan een wethouder in de stad, lijkt gebaseerd op een vergelijking van appels met peren. Bovendien blijkt uit een rondgang langs de grotere gesubsidieerde instellingen in de stad dat veel directeuren al onder het wethoudersalaris zitten.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10254613.ece/SP-norm-levert-weinig-op-