woensdag 3 juli 2013

SP in Stad wil maximum aan loon directeuren

GRONINGEN - De SP in de Groninger gemeenteraad wil dat directeuren van door de gemeente gesubsidieerde instellingen niet meer verdienen dan een wethouder van de stad. De partij werkt aan een initiatiefvoorstel waarin dit geregeld wordt.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10246873.ece/SP-in-Stad-wil-maximum-aan-loon-directeuren