GRONINGEN - De SP in de Groninger gemeenteraad wil dat directeuren van door de gemeente gesubsidieerde instellingen niet meer verdienen dan een wethouder van de stad. De partij werkt aan een initiatiefvoorstel waarin dit geregeld wordt.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10246873.ece/SP-in-Stad-wil-maximum-aan-loon-directeuren
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10246873.ece/SP-in-Stad-wil-maximum-aan-loon-directeuren