donderdag 4 juli 2013

Raadslid Menterwolde onwel tijdens vergadering

MUNTENDAM - Het GroenLinks-raadslid Jolanda Jongedijk is donderdagavond tijdens de gemeenteraadsvergadering van Menterwolde onwel geraakt. De politica wilde kort na de opening de zaal verlaten omdat ze zich niet goed voelde. Op weg naar buiten raakte ze onwel en ging onderuit. Daarop belde burgemeester Eduard van Zuijlen een ambulance. De hulpverleningsdienst was snel ter plaatse.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10250253.ece/Raadslid-Menterwolde-onwel-tijdens-vergadering