VEENDAM - Ooit was het een mooie traditie in Veendam: Eerst Pop in het Park, daarna Pop op 't Plein. Maar acht jaar geleden kwam er door allerlei omstandigheden de klad in het popmuziekfestival. Dit jaar besloot de Muziek-, Dans- en Theaterschool in Veendam het evenement nieuw leven in te blazen. Dat gebeurde woensdagavond vanaf 17.30 op het Museumplein. Maaike en The Basement Boy's leverden met hun optreden meteen een goed visitekaartje af. Verder zijn er nog tot 21 uur optredens van The Jukebox, Kelsy, Karlijn & Crew, Sunglasses en V- town Funk Band.
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10246443.ece/Pop-op-'t-Plein-terug-in-Veendam
via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10246443.ece/Pop-op-'t-Plein-terug-in-Veendam