vrijdag 5 juli 2013

Politie neemt rijbewijzen in beslag

VLAGTWEDDE/BLIJHAM - De politie heeft donderdag op verschillende plaatsen snelheidscontroles gehouden. Een 38-jarige inwoner van de gemeente Vlagtwedde kon zijn rijbewijs inleveren toen hij op de Vledderkamp in Vlagtwedde 120 kilometer per uur reed waar 60 de limiet is.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10251163.ece/Politie-neemt-rijbewijzen-in-beslag-