zaterdag 6 juli 2013

'Constant op je hoede op dit deel Pieterpad'

WINSUM - Een van de gevaarlijkste stukken uit de hele Pieterpadroute. Zo duidt de Werkgroep Pieterpad de slingerweg tussen Winsum en Garnwerd aan. Wandelaars lopen er over de rijbaan die steeds drukker wordt gebruikt door auto's, boeren en vrachtverkeer. Hoog tijd voor verandering, vindt eigenlijk iedereen. Maar zicht op een oplossing? Dat is er nog lang niet. "We wachten al bijna drie jaar", verzucht raadslid en fervent Pieterpadloper Aad van der Drift (D66) van de gemeente Winsum.



via http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article10254093.ece/'Constant-op-je-hoede-op-dit-deel-Pieterpad'